Veids Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma
Anotācija

Programmas mērķis: Programmas mērķis ir nodrošināt skolotāju  vienotu izpratni par pirmsskolas izglītības programmas īstenošanu valstī, īstenot vienotu pieeju pirmsskolas vecuma bērnu  sagatavošanā skolai, sekmēt izpratni par pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarībām, pedagoģiskā procesa organizāciju pirmsskolā atbilstoši mūsdienu prasībām un tendencēm, par individuālās pieejas nozīmību pirmsskolēna ES koncepcijas īstenošanā un radošuma veicināšanā.

Programmas uzdevumi :

  • pilnveidot un  padziļināt izpratni par pirmsskolas pedagoģijas un pirmsskolas vecuma bērnu psiholoģijas likumsakarībām;
  • apgūt praktiskas iemaņas un paplašināt skolotāju pieredzi rotaļu un  spēļu izmantošanā pedagoģiskajā  procesā;
  • attīstīt skolotāja prasmes pirmsskolas pedagoģiskā procesa plānošanā un īstenošanā, alternatīvo pieeju izmantošanā;
  • apgūt  pamatnostādnes  pirmsskolas izglītības   metodikās un iegūt prasmes tās pielietot, lai sekmētu bērnu vispārējo un radošuma attīstību.
Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanas Pedagogi, kuriem ir 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība un sākumizglītības vai 1.-4.klašu skolotāja profesionālā kvalifikācija vai augstākā pedagoģiskā izglītība.
Apjoms un īstenošanas forma

Programmas apjoms- 80 stundas.
Mācības notiek gan attālināti tiešsaistē MS Teams platformā, gan klātienē 9 sestdienas 4 mēnešu periodā.

Maksa EUR 284,00
Informācija par pieteikšanos Grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi, pieteikšanās saite atvērta līdz 01.12.2024.
 
Programmas saturs
  1. Ievadnodarbība - (prakses organizācija un īstenošanas prasības, kursa nobeiguma darba izstrādes prasības un nosacījumi).
  2. Rotaļa- bērnu vadošais darbības veids, iepazīstināšana ar literatūru rotaļdarbībā.
  3. Pirmsskolas izglītības programma, tās veidošanas pamatprincipi. Pedagoģiskā procesa plānošana.
  4. Mācīšana un mācīšanās pirmsskolā, digitālā mācīšanās.
  5. Iepazīstināšana ar apkārtni.
  6. Runas un rakstītprasmes attīstīšana pirmsskolā.
  7. Bērnu ar speciālām vajadzībām  no izpratnes līdz pieņemšanai pirmsskolā.
  8. Pirmsskolas vecuma bērnu raksturīgākās vecumposma likumsakarības un to ievērošana pedagoģiskajā procesā. 
  9. Kompetencēs balstīts pirmsskolas pedagoģiskais process un tā organizācija.
  10. Matemātikas sākotnējo prasmju apguve pirmsskolā.
  11. Noslēguma nodarbība- kursu noslēguma darba prezentēšana.
Programmas apguves nosacījumi Aktīva dalība tiešsaistes nodarbībās un tiek izstrādāts, un prezentēts kursu nobeiguma darbs.
Izglītību apliecinošs dokuments Sertifikāts par tiesībām strādāt pirmsskolas izglītības programmās
Programmas vadītājs un mācībspēki Programmas vadītāja- LU docente, Līga Āboltiņa
Īstenotāja kontaktinformācija Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrs
Ginta Ramane, tālr. 29708328, e-pasts: ginta.ramane@lu.lv
 
Pieteikties