VeidsPedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma
Anotācija

Programmas mērķis sniegt ieskatu digitālo spēļu un spēliskošanas izmantojumā dažādās nozarēs un izglītībā, kā arī apgūt Genial.ly platformas piedāvātās iespējas savu digitālo spēļu vai interaktīva satura izveidē.

Programmas uzdevumi.

  • Iepazīstināt pedagogus ar digitālo spēļu daudzveidību un to elementu izmantošanu izglītībā.
  • Sekmēt izpratni par izglītojošu digitālo spēļu un to elementu izmantošanas ieguvumiem un riskiem.
  • Veicināt teorētisko zināšanu integrēšanu praksē, savas izglītojošas digitālās spēles prototipa izstrādē un testēšanā.
Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanasIzglītības iestāžu pedagogi
Apjoms un īstenošanas forma10 stundas.
Nodarbības notiks attālināti tiešsaistē MS Teams platformā
Maksa34.00 EUR
Informācija par pieteikšanosGrupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi. 
 
Programmas saturs1. Nodarbība.
- Digitālu spēļu un interaktīvu materiālu izmantošana dažādās jomās.
- Spēliskošanas pamati, - iepazīšanās ar spēliskotām mācību aplikācijām.
- Digitālu spēļu piemēri, viedtālruņos, datorā, VR (ja ir piekļuve telpām), spēļu elementu atpazīšana.
- Izmantošanas izvērtēšana.
2. Nodarbība.
- Rīki/platformas, kur var veidot vienkāršas spēles (piemēram, lietotnes, google rīki, H5P).
- Dizaina īpatnības un ietekme uz spēlētājiem.
- Savu spēļu izstrāde.
3. Nodarbība.
- Darbu prezentēšana.
- Sava darba un iepriekš izvirzīto mērķu novērtēšana.
Programmas apguves nosacījumiAktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde.
Izglītību apliecinošs dokumentsApliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi.
Programmas vadītājs un mācībspēkiElīna Grāvelsiņa, Mg.paed.
Īstenotāja kontaktinformācijaPieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Ēva Ramane- Štālhute , T: +371 28382752, e-pasts eva.ramane-stalhute@lu.lv 
 
Pieteikties